سه شنبه ۰۴ خرداد ۰۰ ۱۱:۰۴ ۹ بازديد
مطالعات نشانه داده ميباشد كه مشتريان معمولا از كسب و شغل هاي كوچك نسبت به كسب و شغل هاي والا خوي از صميم قلبتري را انتظار داراهستند.
آيا حقيقتا مي توانيد انتظارات مشتريان بيزنس كوچك خويش را برآورده نماييد؟ اما اين مسئله تا حد متعددي به مشتريان و نوع سرويسي كه ارائه ميدهيد بستگي داراست. با اين اكنون پژوهش ها تازه آرم داده ميباشد كه كسب و شغل هاي تشخيص سودمند بودن نرم افزار مالي كوچك از استاندارد بالاتري در اخلاق و رفتار رضايتمندانه با مشتريان برخوردار ميباشند.